Pracownik ds. obsługi klienta ze znajomością języka polskiego

Oferta nr 359711 Zgłoszona przez: WK PODLASKA

oferta_icons_lokal
Sofia, Bułgaria
oferta_icons_stawka
od 700 do 750 EUR
oferta_icons_data
od 09.10.2018 do 01.12.2018

Warunki pracy i płacy

Miejsce pracy:

Sofia, Bułgaria

Zakres obowiązków:

Zapewnienie stałego wysokiego poziomu obsługi klienta. Kontakt z dotychczasowymi klientami i udzielanie im pomocy przez telefon oraz za pośrednictwem poczty e-mail, czatu i platform mediów społecznościowych.

Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:

NIE

Wymiar czasu pracy:

1/1

Zmianowość:

inna

Liczba godzin pracy w tygodniu:

40

Data rozpoczęcia:

09.10.2018

Wynagrodzenie brutto:

od 700 do 750 EUR

System wynagradzania:

Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód:

Doradca klienta

Zapewnienie wyżywienia:

NIE

Zapewnienie zakwaterowania:

NIE

Zatrudnienie od zaraz:

TAK

Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:

NIE

Praca w wolne dni:

TAK

Sposób aplikowania

Sposób aplikowania:

kontakt przez OHP

Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:

drogą mailową, osobiście

Nazwa jednostki:

WK PODLASKA

Adres jednostki:

Białystok,

Osoba do kontaktu:

Agnieszka Kruszewska

Numer telefonu:

+ 48 85 651 61 87

E-mail:

a.kruszewska@ohp.pl

Język aplikacji:

angielski

Wymagane dokumenty:

CV w języku angielskim należy przesyłać na adres mailowy doradcy EURES: a.kruszewska@ohp.pl W tytule maila proszę wpisać numer oferty pracy i nazwę stanowiska.

Pozostałe dane

Liczba miejsc pracy:

3

W tym dla niepełnosprawnych:

0

Termin oferty:

od 09.10.2018 do 01.12.2018

Uwagi:

Pracodawca zapewnia ścieżkę rozwoju kariery i oferuje wsparcie, porady i coaching. Zapewnia: konkurencyjne wynagrodzenie; pakiet re-lokacyjny; nowoczesne miejsce pracy, z doskonałym zapleczem dla personelu; wynagrodzenie powiązane z wynikami; dobrowolny plan medyczny; ubezpieczenie na życie; dofinansowanie transportu; roczne wydarzenia związane z nagrodami uznaniowymi; teambuilding i imprezy firmowe.

Wymagania

Wymagania konieczne

Wykształcenie:

średnie ogólnokształcące, typ :brak

Znajomość języków:

angielski, w mowie :bardzo dobra, w piśmie : bardzo dobra
polski, w mowie :biegła, w piśmie : biegła

Umiejętności:

Doskonała znajomość obsługi komputera. Umiejętność pracy pod presją. Umiejętność reprezentowania marki firmy z jasnością, pasją i entuzjazmem oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta.

Wymagania inne

Doskonała znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (wymagana tylko do szkolenia i komunikacji wewnętrznej). Doskonała znajomość obsługi komputera. Wymagana elastyczność i dostępność do pracy na zasadzie rotacji zmianowej w wielokulturowym i przyjemnym środowisku pracy. Cierpliwość, empatia i umiejętność pracy pod presją. Umiejętność reprezentowania marki firmy z jasnością, pasją i entuzjazmem oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta.

Kod strony: #A1S02